Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorFirlej, Krzysztof
dc.contributor.authorRydz, Agnieszka
dc.date.accessioned2015-06-01T07:53:50Z
dc.date.available2015-06-01T07:53:50Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationK.Firlej, A. Rydz, FRANCHISING AS A MODERN BUSINESS MODEL FOR SMALL AND MEDIUM-SIZED TRADE ENTERPRISES IN POLAND, Univerzita Hradec Kralove, Hradec Kralove 2013pl_PL
dc.identifier.isbn978-80-7435-251-5
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/6850
dc.descriptionPlease visit: http://krzysztoffirlej.pl/pl_PL
dc.description.abstractThe paper presents the structure of trade in Poland, shaped in the last two decades as a result of the expansion of strong capital traders. Currently, an important place in the economic space is occupied by both large-space outlets, mainly hypermarkets, supermarkets, discount shops as well as small shops owned by local entrepreneurs. In the empirical part, based on the results of the survey conducted in institutions belonging to the Carrefour Express and Leviathan, the author presents the benefits and limitations resulting from franchise systems and their influence on the development of small and medium-sized traders.en
dc.description.abstractW artykule zaprezentowano strukturę handlu w Polsce ukształtowaną na przestrzeni ostatnich dwóch dekad w wyniku ekspansji silnych kapitałowo przedsiębiorstw handlowych. Obecnie ważne miejsce w przestrzeni gospodarczej zajmują, zarówno wielkopowierzchniowe placówki handlowe, głównie hipermarkety, supermarkety oraz sklepy dyskontowe, jak i małe sklepy należące do krajowych przedsiębiorców. W części empirycznej, na podstawie wyników badania ankietowego przeprowadzanego w placówkach należących do sieci Carrefour Express oraz Lewiatan przedstawiono korzyści i ograniczenia wynikające z systemów franczyzowych oraz ich wpływ na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw handlowych.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.publisherUniverzita Hradec Kralovepl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectsmall and medium-sized storesen
dc.subjectretail chainsen
dc.subjectfranchiseen
dc.subjectmałe i średnie sklepypl_PL
dc.subjectsieci handlowepl_PL
dc.subjectfranczyzapl_PL
dc.titleFranchising as a Modern Business Model for Small and Medium-sized Trade Enterprises in Polanden
dc.title.alternativeFranczyza jako nowoczesny model biznesowy małych i średnich przedsiębiorstw handlowych w Polscepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Ekonomiczny w Krakowiepl_PL
dc.description.epersonKrzysztof Firlej
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska