Show simple item record

dc.contributor.authorMarzęcki, Radosław
dc.date.accessioned2015-06-02T09:20:11Z
dc.date.available2015-06-02T09:20:11Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationKasińska-Metryka [red.], Marketing polityczny. Doświadczenia polskie, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2012, s. 104-124.pl_PL
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/6868
dc.publisherWydawnictwo Adam Marszałekpl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectagonizmpl_PL
dc.subjectantagonizmpl_PL
dc.subjectmediapl_PL
dc.subjectPrawo i Sprawiedliwośćpl_PL
dc.subjectPlatforma Obywatelskapl_PL
dc.subjectkonfliktpl_PL
dc.subjectmarketing politycznypl_PL
dc.titleSpołeczne funkcje marketingu zorientowanego na konfliktpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowiepl_PL
dc.description.epersonRadosław Marzęcki


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.