Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMarzęcki, Radosław
dc.date.accessioned2015-06-02T09:20:11Z
dc.date.available2015-06-02T09:20:11Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationKasińska-Metryka [red.], Marketing polityczny. Doświadczenia polskie, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2012, s. 104-124.pl_PL
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/6868
dc.publisherWydawnictwo Adam Marszałekpl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectagonizmpl_PL
dc.subjectantagonizmpl_PL
dc.subjectmediapl_PL
dc.subjectPrawo i Sprawiedliwośćpl_PL
dc.subjectPlatforma Obywatelskapl_PL
dc.subjectkonfliktpl_PL
dc.subjectmarketing politycznypl_PL
dc.titleSpołeczne funkcje marketingu zorientowanego na konfliktpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowiepl_PL
dc.description.epersonRadosław Marzęcki


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.