Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKomańda, Marcin
dc.contributor.authorSowa, Marek
dc.date.accessioned2015-06-09T10:24:54Z
dc.date.available2015-06-09T10:24:54Z
dc.date.issued2014-12
dc.identifier.citationKomańda, M., Sowa, M. (2014). Zarządzanie wiedzą klientów w przedsiębiorstwie w opinii menedżerów i pracowników. Studia Ekonomiczne, 202, 78-89.
dc.identifier.issnISSN 2083-8611
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/6944
dc.description.abstractPośród menedżerów i pracowników wzrasta świadomość wagi wiedzy pochodzącej od klientów oraz wykorzystywania narzędzi informatycznych dla rozwoju przedsiębiorstw. Poniższy artykuł prezentuje rezultaty badań ankietowych przeprowadzonych na kadrze zarządzającej, jak i pracownikach dotyczących ich opinii na temat stosowania zarządzania wiedzą klientów (CKM).pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicachpl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectklientpl_PL
dc.subjectwiedzapl_PL
dc.subjectzarządzaniepl_PL
dc.titleZarządzanie wiedzą klientów w przedsiębiorstwie w opinii menedżerów i pracownikówpl_PL
dc.title.alternativeCustomer Knowledge Management in the opinion of managers and employeesen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wydział Zarządzaniapl_PL
dc.description.epersonMarcin Komańda


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.