Show simple item record

dc.contributor.authorKomańda, Marcin
dc.contributor.authorSowa, Marek
dc.date.accessioned2015-06-09T10:24:54Z
dc.date.available2015-06-09T10:24:54Z
dc.date.issued2014-12
dc.identifier.citationKomańda, M., Sowa, M. (2014). Zarządzanie wiedzą klientów w przedsiębiorstwie w opinii menedżerów i pracowników. Studia Ekonomiczne, 202, 78-89.
dc.identifier.issnISSN 2083-8611
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/6944
dc.description.abstractPośród menedżerów i pracowników wzrasta świadomość wagi wiedzy pochodzącej od klientów oraz wykorzystywania narzędzi informatycznych dla rozwoju przedsiębiorstw. Poniższy artykuł prezentuje rezultaty badań ankietowych przeprowadzonych na kadrze zarządzającej, jak i pracownikach dotyczących ich opinii na temat stosowania zarządzania wiedzą klientów (CKM).pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicachpl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectklientpl_PL
dc.subjectwiedzapl_PL
dc.subjectzarządzaniepl_PL
dc.titleZarządzanie wiedzą klientów w przedsiębiorstwie w opinii menedżerów i pracownikówpl_PL
dc.title.alternativeCustomer Knowledge Management in the opinion of managers and employeesen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wydział Zarządzaniapl_PL
dc.description.epersonMarcin Komańda


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.