Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorGackowski, Tomasz
dc.date.accessioned2013-02-14T09:17:07Z
dc.date.available2013-02-14T09:17:07Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationGackowski T., Rzecz o metodologii badań medioznawczych, "Studia Medioznawcze", 1 (40), 2010, s. 151-169;pl
dc.identifier.issn1641-0920
dc.identifier.urihttp://depot.ceon.pl/handle/123456789/698
dc.description.abstractArtykuł jest odpowiedzią na inspirującą doprzemyśleń recenzję opublikowanej w 2009 r. książki T. Gackowski, M. Łączyński, Metody badania wizerunku w mediach, autorstwa prof. Wiesława Sonczyka (Metoda analizyzawartości a badanie wizerunku medialnego, „Studia Medioznawcze” 2009, nr 3). Tekst przedstawia kilkametodologicznych postulatów badawczych z zakresu medioznawstwa, wspartych wynikami przeprowadzonego badania na temat wizerunku Ryszarda Krauzego na łamach dzienników ogólnopolskich od lipca do września 2007 r. Autor ma nadzieję, że tezy zawarte w artykule będą impulsem do rozpoczęcia dyskusji nad metodologią badań medioznawczych.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UWpl
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectanaliza zawartościpl
dc.subjectanaliza wizerunkupl
dc.subjectnauki o mediachpl
dc.subjectmedioznawstwopl
dc.subjectmetodologiapl
dc.titleRzecz o metodologii badań medioznawczychpl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl
dc.contributor.organizationInstytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiegopl
dc.description.epersonTOMASZ Gackowski
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska