Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorOlszański, Grzegorz
dc.date.accessioned2015-06-22T08:39:46Z
dc.date.available2015-06-22T08:39:46Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationGrzegorz Olszański, Ad majorem techno gloriam?, "Anthropos?" 2013, nr 20-21pl_PL
dc.identifier.issn1730-9549
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/7018
dc.description.abstractThe article is an attempt at describing the techno culture more as a social than an aesthetic phenomenon. Techno is treated here not only, as a genre of music or the particular subculture but, what is even more crucial, as a cultural factor that defines the specific lifestyle. Differently from other critics and historians of the field, who were arguing that it is rooted in the tribal culture, the author aims to show the links between the techno culture and the medieval aesthetics and ideology.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherInstytut Nauk o Kulturze i Studiów Interdyscyplinarnych, Uniwersytet Śląskipl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectmuzykapl_PL
dc.subjecttechnopl_PL
dc.subjectsubkulturypl_PL
dc.subjectideologiapl_PL
dc.titleAd majorem techno gloriam?pl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Śląski w Katowicachpl_PL
dc.description.epersonMiłosz Markiewicz
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska