Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKaczmarek-Śliwińska, Monika
dc.date.accessioned2015-07-15T08:38:35Z
dc.date.available2015-07-15T08:38:35Z
dc.date.issued2015-06
dc.identifier.issn1641-0920
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/7185
dc.descriptionŹródło: http://sm.id.uw.edu.pl/Numery/2015_2_61/pelny.pdfpl_PL
dc.description.abstractArtykuł podejmuje tematykę rozbieżności pomiędzy zapisami kodeksów etyki zawodowej public relations (PR) o działaniami obserwowanymi na rynku. Zdaniem autorki opracowania brak możliwości skutecznej egzekucji zapisów kodeksów etycznych wynika ze słabości branży public relations w Polsce. Stąd też praca nad wartościami etycznymi w PR powinna być realizowana w oparciu o strategię wypracowaną przez stowarzyszenia branży public relations.pl_PL
dc.publisherUniwersytet Warszawski, "Studia medioznawcze", nr 2 (61)/2015, s. 29-40pl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectstowarzyszenia branżowe PRpl_PL
dc.subjectkodeks etycznypl_PL
dc.subjectetyka zawodowapl_PL
dc.subjectpublic relationspl_PL
dc.titleEtyka public relations - zapisy kodeksowe a praktyka działań branży PRpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationPolitechnika Koszalińskapl_PL
dc.description.epersonMonika Kaczmarek-Śliwińska
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska