Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKubiński, Piotr
dc.date.accessioned2015-07-17T12:57:22Z
dc.date.available2015-07-17T12:57:22Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationPiotr Kubiński, "Znakowy charakter graficznych interfejsów użytkownika w grach wideo", Przegląd Humanistyczny, nr 4/2013, s. 73-81.pl_PL
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/7215
dc.description.sponsorshipNarodowe Centrum Naukipl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
dc.relationNN 103 398340pl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectGUIen
dc.subjectgraphical user interfaceen
dc.subjectinterfaceen
dc.subjectcomputer gamesen
dc.subjectvideo gamesen
dc.subjectsemioticsen
dc.subjectprzekaz cyfrowypl_PL
dc.subjectgraficzny interfejs użytkownikapl_PL
dc.subjectinterfejspl_PL
dc.subjectgry komputerowepl_PL
dc.subjectgry wideopl_PL
dc.subjectsemiotykapl_PL
dc.subjectcyfrowa humanistykapl_PL
dc.subjectdigital humanitiesen
dc.subjectdigital gamesen
dc.subjectludologyen
dc.subjectludologiapl_PL
dc.subjectgame studiesen
dc.titleZnakowy charakter graficznych interfejsów użytkownika w grach wideopl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Warszawskipl
dc.description.epersonPiotr Kubiński


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.