Show simple item record

dc.contributor.authorWalotek-Ściańska, Katarzyna
dc.contributor.authorSzyszka, Michał
dc.contributor.authorWąsiński, Arkadiusz
dc.contributor.authorSmołucha, Danuta
dc.date.accessioned2015-07-21T10:54:48Z
dc.date.available2015-07-21T10:54:48Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationK. Walotek-Ściańska, M. Szyszka, A. Wąsiński, D. Smołucha, New media in the social spaces. Strategies of influence, Verbum, Prague 2014.pl_PL
dc.identifier.isbn978-80-87800-10-2
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/7281
dc.language.isoenpl_PL
dc.publisherVerbum, Prahapl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectmedia vs social assistanceen
dc.subjectcommunication spaceen
dc.subjectstrategies of influenceen
dc.subjectmedia and new mediaen
dc.titleNew media in the social spaces. Strategies of influenceen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookpl_PL
dc.description.epersonMichał Szyszka
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska