Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWolanin-Jarosz, Elżbieta
dc.date.accessioned2015-07-23T19:33:37Z
dc.date.available2015-07-23T19:33:37Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.isbn978-83-7930-670-1
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/7293
dc.descriptionFragmenty publikacjipl
dc.description.abstractPrzedmiotem rozważań w prezentowanej publikacji jest identyfikacja i ocena postaw etnocentrycznych konsumentów z pięciu państw Euroregionu Karpackiego (Polski, Słowacji, Węgier, Ukrainy i Rumunii) z uwzględnieniem różnic narodowościowych. Zaprezentowane w książce wyniki analiz wnoszą znaczący wkład w rozwój teorii zachowań konsumenta, w szczególności w zakresie uwarunkowań procesów decyzyjnych nabywców produktów konsumpcyjnych. W analizie czynników wpływających na decyzje zakupowe nie przywiązywano do tej pory szczególnej wagi do postaw etnocentrycznych. Są to pierwsze w Polsce badania dotyczące ww. tematyki prowadzone na tak szeroką skalę.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherDifin SApl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectanaliza wielowymiarowapl_PL
dc.subjectefekt kraju pochodzenia produktupl_PL
dc.subjectmetoda CETSCALEpl_PL
dc.subjectbadanie bezpośredniepl_PL
dc.subjectEuroregion Karpackipl_PL
dc.subjectetnocentryzm konsumenckipl_PL
dc.subjectzachowanie konsumentówpl_PL
dc.titleEtnocentryzm konsumencki w środowisku międzynarodowym. Studium rynkowe Euroregionu Karpackiegopl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
dc.description.epersonWydawnictwo Difin
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska