Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorBuszko, Andrzej
dc.contributor.authorDługosz, Joanna
dc.contributor.authorSkorwider-Namiotko, Jarosław
dc.contributor.authorSzumowska, Katarzyna
dc.date.accessioned2015-07-23T19:35:51Z
dc.date.available2015-07-23T19:35:51Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.isbn978-83-7930-747-0
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/7294
dc.descriptionFragmenty publikacji
dc.descriptionFragmenty publikacjipl
dc.description.abstractW publikacji autorzy opisali sposób zarządzania przedsiębiorstwem szarej strefy. Zwrócono uwagę na genezę tworzenia szarej strefy oraz implikacje gospodarcze. Przedstawiono typowe strategie zarządzania. Podkreślono znaczenie otoczenia biznesowego. W każdej gospodarce występuje szara strefa, różnie też jest oceniana. Przytoczono poglądy na ten temat i odniesiono się także do wyników badań.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherDifin SApl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectzagrożeniapl_PL
dc.subjectkorzyścipl_PL
dc.subjectotoczenie biznesupl_PL
dc.subjectteorie ekonomicznepl_PL
dc.subjectszara strefapl_PL
dc.subjectzarządzaniepl_PL
dc.titlePrzedsiębiorstwo w gospodarczej szarej strefiepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
dc.description.epersonWydawnictwo Difin
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska