Wpływ kompetencji strategicznych kadry menedżerskiej na konkurencyjność i rozwój agrobiznesu
Streszczenie
The management strategy is nowadays a decisive factor in an enterprise’s market value. The value of human assets in an enterprise determines its position on the market and directs its development. The strategic congruence of intelectual capital plays a vital role as the foundations of the strategic competences of the managerial staff. The economic units that function in all areas of Polish agribusiness need to be prepared to face competition on the European market through acquiring and employing valuable human capital. The article suggests that the issue in question needs to be given the highest priority as it is one of the most important in agribusiness enterprises. Please visit: www.krzysztoffirlej.pl
Kolekcje
- Artykuły / Articles [15133]
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Powiązane pozycje
Wyświetlanie pozycji powiązanych tytułem, autorstwem i tematem.
-
Rola i możliwości rozwoju wiejskich gospodarstw rodzinnych jako jednostek organizacyjnych polskiego agrobiznesu
Firlej, Krzysztof (Wydawnictwo SGGW, 2004)W przedstawionym artykule autor określił rolę i możliwości wiejskich gospodarstw rodzinnych jako jednych z najważniejszych jednostek organizacyjnych polskiego agrobiznesu. Na wstępie scharakteryzowano rolników posiadających ... -
Uwarunkowania i tendencje rozwoju agrobiznesu w Polsce i Unii Europejskiej
Firlej, Krzysztof (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Oficyna Wydawnicza, 2006)W celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania i rozwoju rolnictwa na terenie Unii Europejskiej określono zasady jednolitego funkcjonowania, ochrony i wspierania sektora rolnego w krajach członkowskich. Zasady te nazwano ... -
Kierunki i perspektywy rozwoju wybranych branż przemysłu rolno-spożywczego w Polsce
Firlej, Krzysztof; Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie (Katedra Strategii Zarządzania i Rozwoju Organizacji, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2014)Przemysł rolno-spożywczy jest działem gospodarki, który zajmuje się wytwarzaniem produktów i półproduktów przeznaczonych do spożycia takich, jak: mięsne, mleczne, pieczywo, cukiernicze, napoje alkoholowe i bezalkoholowe i ...