dc.contributor.author | Lewicka-Zelent, Agnieszka | |
dc.contributor.author | Grudziewska, Ewa | |
dc.date.accessioned | 2015-09-11T10:04:39Z | |
dc.date.available | 2015-09-11T10:04:39Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.isbn | 978-83-7930-942-9 | |
dc.identifier.uri | https://depot.ceon.pl/handle/123456789/7592 | |
dc.description | Fragmenty publikacji | pl |
dc.description.abstract | Zaprezentowana w publikacji autorska propozycja zajęć fakultatywnych dla studentów pedagogiki resocjalizacyjnej dotyczy przede wszystkim rozwijania ich empatii, postawy egzystencjalnej „być”, przejawiającej się otwartością na drugiego człowieka i odpowiedzialnością za niego, umiejętności radzenia sobie ze złością swoją i innych w różnych sytuacjach społecznych oraz uwrażliwiania ich na obowiązujące normy moralne i ich przestrzeganie.
Publikacja skierowana jest do psychologów i pedagogów na co dzień pracujących z osobami niedostosowanymi społecznie, studentów oraz do kadry naukowo-dydaktycznej, która każdego dnia kształci przyszłych pedagogów. Zaproponowany program ma na celu wzbogacenie tych istniejących już na poziomie kształcenia akademickiego o treści umożliwiające przyszłym pracownikom jeszcze sprawniejsze realizowanie planów zawodowych. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Difin SA | pl_PL |
dc.rights | Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode | |
dc.subject | złość | pl_PL |
dc.subject | postawy | pl_PL |
dc.subject | moralność | pl_PL |
dc.subject | empatia | pl_PL |
dc.subject | kompetencje społeczne | pl_PL |
dc.subject | resocjalizacja | pl_PL |
dc.subject | kształcenie | pl_PL |
dc.subject | student | pl_PL |
dc.title | Funkcjonowanie psychospołeczne przyszłych pedagogów resocjalizacyjnych. Diagnoza weryfikacyjna programu zajęć fakultatywnych | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bookPart | pl_PL |
dc.description.eperson | Wydawnictwo Difin | |
dc.rights.DELETETHISFIELD | info:eu-repo/semantics/openAccess | |