Show simple item record

dc.contributor.authorKlepka, Rafał
dc.date.accessioned2015-09-28T09:35:16Z
dc.date.available2015-09-28T09:35:16Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.isbn978-83-7780-483-4
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/7684
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Adam Marszałekpl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectpolitical socializationpl_PL
dc.subjectmedia communicationpl_PL
dc.subjectpolitical marketingpl_PL
dc.titlePolityczny rebranding – kameleonizm jako narzędzie marketingu politycznegopl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowiepl_PL
dc.description.epersonRafał Klepka


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.