Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKlepka, Rafał
dc.date.accessioned2015-09-28T09:35:16Z
dc.date.available2015-09-28T09:35:16Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.isbn978-83-7780-483-4
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/7684
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Adam Marszałekpl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectpolitical socializationpl_PL
dc.subjectmedia communicationpl_PL
dc.subjectpolitical marketingpl_PL
dc.titlePolityczny rebranding – kameleonizm jako narzędzie marketingu politycznegopl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowiepl_PL
dc.description.epersonRafał Klepka


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.