Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorDziuba, Dariusz Tadeusz
dc.date.accessioned2015-10-06T10:54:18Z
dc.date.available2015-10-06T10:54:18Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.isbn978-83-7930-931-3
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/7731
dc.descriptionFragmenty publikacjipl
dc.description.abstractPrzedmiotem rozważań Autora jest nowe zjawisko, jakim jest crowdfunding, czyli metoda finansowania różnorodnych projektów (charytatywnych, kreatywnych, inwestycyjnych itp.) poprzez grupę internetowej społeczności. Jest to perspektywiczna metoda pozyskiwania środków finansowych od rzeszy internautów, w tym inwestorów, i zarządzania nimi według różnych modeli.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherDifin SApl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectalternatywne finansowanie przedsięwzięć i inwestycjipl_PL
dc.subjectfinansowanie społecznościowepl_PL
dc.subjectsegment rynkowypl_PL
dc.subjectcrowdfundingpl_PL
dc.subjectekonomika crowdfundingupl_PL
dc.titleEkonomika crowdfundingu. Zarys problematyki badawczejpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
dc.description.epersonWydawnictwo Difin
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska