Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorStaszków, Michał
dc.date.accessioned2015-10-06T20:39:30Z
dc.date.available2015-10-06T20:39:30Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn1640-3622
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/7733
dc.description.abstractAlong with the development of following marketing concepts, companies operating both locally and globally, have begun to focus more on clients itself and on their needs. The use of Customer Satisfaction Index allows to specify customers needs and how satisfied they are with provided services or purchased products. Author presents in the article the concept of CSI and shows the practical application of it using an example of office space services provided by one of Polish technology parks.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.publisherDepartment of Economic and Wood Industry Management, Poznań University of Life Sciencespl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectinnovationpl_PL
dc.subjectscience and technology parkpl_PL
dc.subjecttechnology parkpl_PL
dc.subjectloyaltypl_PL
dc.subjectsatisfactionpl_PL
dc.titleUse of Customer Satisfaction Index on the example of office rental servicespl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Ekonomiczny w Poznaniupl_PL
dc.description.epersonMichał Staszków


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.