Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSkibska, Joanna
dc.date.accessioned2015-10-23T07:24:29Z
dc.date.available2015-10-23T07:24:29Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationJoanna Skibska: Postępowanie diagnostyczne oraz pomoc psychologiczno-pedagogiczna dziecku w młodszym wieku szkolnym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. [w:] J. Grzesiak, red., Ewaluacja i innowacje w edukacji. Jakość innowacji i ewaluacji w edukacji. Wydawnictwo Naukowe UAM, Wydawnictwo Naukowe PWSZ, Kalisz-Konin 2015, s. 367-377.
dc.identifier.isbn978-83-65038-08-1
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/7782
dc.description.abstractTekst poświęcono postępowaniu diagnostycznemu oraz pomocy psychologiczno-pedagogicznej, którą powinno zostać objęte dziecko w młodszym wieku szkolnym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w placówce ogólnodostępnej. Autorka tekstu wskazuje na znaczenie procesu diagnozy w edukacji małego dziecka oraz podkreśla rolę diagnozy interdyscyplinarnej i holistycznej. Przedstawia i charakteryzuje formy wsparcia ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi. W części końcowej omawia rozwiązania, które powinny zostać wdrożone w celu poprawy jakości kształcenia dziecka z deficytami rozwojowymi oraz zdolnego w warunkach szkoły ogólnodostępnejpl_PL
dc.description.abstractThe following text refers to the diagnostic procedure and psychological- pedagogical support that a child at the early-school age with special educational needs should be a subject to in a public commonly accessible institution. The author of the article indicates the importance of the process of diagnosis in education of a small child, simultaneously emphasizing the role of the interdisciplinary and holistic diagnosis. She also presents and characterizes forms of support of a student with special educational needs in accordance with applicable legal regulations. The final part of the study discusses solutions which should be implemented in order to enhance the quality of education of a child with developmental deficits and a teachable student in the conditions of a mainstream schoolpl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherUniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Koniniepl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectformy wsparciapl_PL
dc.subjectindywidualne potrzeby rozwojowepl_PL
dc.subjectmożliwości poznawczepl_PL
dc.subjectpomoc psychologiczno-pedagogicznapl_PL
dc.subjectdiagnoza interdyscyplinarnapl_PL
dc.subjectpostępowanie diagnostycznepl_PL
dc.subjectforms of supportpl_PL
dc.subjectindividual developmental needspl_PL
dc.subjectcognitive capabilitiespl_PL
dc.subjectpsychological-pedagogical supportpl_PL
dc.subjectinterdisciplinary diagnosispl_PL
dc.subjectdiagnostic procedurepl_PL
dc.titlePostępowanie diagnostyczne oraz pomoc psychologiczno-pedagogiczna dziecku w młodszym wieku szkolnym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymipl_PL
dc.title.alternativeDiagnostic procedure and psychological-pedagogical support of a child at early-school stage age with special educational needspl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationAkademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białejpl_PL
dc.description.epersonMirosław Skibski


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.