Dostosowanie przestrzeni szkoły ogólnodostępnej do potrzeb i możliwości ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (SPE)
dc.contributor.author | Skibska, Joanna | |
dc.date.accessioned | 2015-10-29T07:51:53Z | |
dc.date.available | 2015-10-29T07:51:53Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Joanna Skibska: Dostosowanie przestrzeni szkoły ogólnodostępnej do potrzeb i możliwości ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. [w:] A. Klinik, red. Racjonalność oraz uwarunkowania procesów terapeutycznych osób niepełnosprawnych. Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych. Tom 16 serii, Oficyna Wydawnicza IMPULS, Kraków 2013, s. 89-98. | |
dc.identifier.isbn | 978-83-7308-492-6 | |
dc.identifier.isbn | 978-83-7850-479-5 | |
dc.identifier.uri | https://depot.ceon.pl/handle/123456789/7805 | |
dc.description.abstract | Tekst omawia znaczenie diagnozy cząstkowej oraz decyzyjnej. Przedstawia procedurę diagnostyczną stanowiącą podstawę pracy edukacyjno-wychowawczo-terapeutycznej z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Charakteryzuje działania dostosowawcze i modyfikacyjne w odniesieniu do przestrzeni szkolnej i wymogów edukacyjnych. Przedstawia wytyczne dotyczące oceniania włączającego opracowane przez Europen Agency for Development in Special Needs Education | pl_PL |
dc.description.abstract | This text discusses the meaning of the fragmentary diagnosis and decision-making diagnosis. It demonstrates the diagnostic procedure which constitutes the basis of the educational - therapeutic work with a student having special educational needs. It describes the adjusted and modified actions in reference to the school space and educational requirements. It presents guidelines concerning including assessing compiled by European Agency for Development in Special Needs Education | en |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Oficyna Wydawnicza "IMPULS" | pl_PL |
dc.rights | Dozwolony użytek | |
dc.subject | ocenianie włączające | pl_PL |
dc.subject | dostosowanie wymagań edukacyjnych | pl_PL |
dc.subject | dostosowanie przestrzeni szkoły | pl_PL |
dc.subject | diagnoza decyzyjna | pl_PL |
dc.subject | diagnoza cząstkowa | pl_PL |
dc.subject | diagnoza interdyscyplinarna | pl_PL |
dc.subject | inclusive assessing | en |
dc.subject | adaptation of educational requirements | en |
dc.subject | adaptation of school space | en |
dc.subject | decision-making diagnosis | en |
dc.subject | fragmentary diagnosis | en |
dc.subject | interdisciplinary diagnosis | en |
dc.title | Dostosowanie przestrzeni szkoły ogólnodostępnej do potrzeb i możliwości ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (SPE) | pl_PL |
dc.title.alternative | Adjusting public school space to needs and abilities of special needs students | en |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
dc.contributor.organization | Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej | pl_PL |
dc.description.eperson | Mirosław Skibski |
Pliki tej pozycji
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
-
Artykuły / Articles [16165]
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.