Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSzyszka, Michał
dc.contributor.authorWalotek-Ściańska, Katarzyna
dc.date.accessioned2015-11-02T20:47:12Z
dc.date.available2015-11-02T20:47:12Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationM. Szyszka, K. Walotek-Ściańska, Nie tylko praca socjalna: komunikacyjne aspekty funkcjonowania instytucji pomocy społecznej w przestrzeni publicznej; pomiędzy stereotypami i barierami a public relations i aktywną promocją, "Zeszyty Naukowe im M. Skłodkiwskiej-Curie" nr 3, 2014.pl_PL
dc.identifier.issn1897-2500
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/7839
dc.description.abstractW artykule omówione zostały podstawowe wymogi i uwarunkowania działań z zakresu public relations w instytucjach pomocy społecznej. Punkt wyjścia stanowi zestawienie wyników badań opinii publicznej oraz pracowników instytucji pomocy społecznej na temat wiedzy i opinii o ich funkcjonowaniu. Okazuje się, że opinie samych pracowników instytucji pomocy na temat ich społecznego odbioru są znacznie bardziej pesymistyczne od rzeczywistości, badani oceniają swój wizerunek bardziej negatywnie aniżeli respondenci niebędący pracownikami instytucji pomocowych. Niemniej, przywołane raporty i obserwacje jednoznacznie wskazują na niedostateczną rozpoznawalność roli pracowników socjalnych oraz nienajlepszy wizerunek publicznych instytucji pomocowych. Drugą omówioną kwestią jest bardzo nisko oceniana komunikacja wewnętrzna instytucji pomocy społecznej. Powyższe stanowią punkt wyjścia do rozważań na temat konieczności, a także kształtu i dezyderatów prowadzenia działań public relations w przestrzeni zinstytucjonalizowanej pomocy społecznej.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherUczelna Warszawska im. Marii Skłodowskiej-Curiepl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectpublic relations pomocy społecznejpl_PL
dc.subjectinstytucje pomocy społecznej w mediachpl_PL
dc.subjectpraca socjalna w społecznym odbiorzepl_PL
dc.titleNie tylko praca socjalna: komunikacyjne aspekty funkcjonowania instytucji pomocy społecznej w przestrzeni publicznej; pomiędzy stereotypami i barierami a public relations i aktywną promocjąpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.description.epersonMichał Szyszka
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska