Show simple item record

dc.contributor.authorGarnik, Igor
dc.date.accessioned2015-11-05T10:36:52Z
dc.date.available2015-11-05T10:36:52Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.citationGarnik, I. (2003). Modele budowy wiarygodności oferenta w internetowych transakcjach detalicznych. Zeszyty Naukowe Politechniki Poznańskiej, Seria Organizacja I Zarządzanie, (37), 69–81.pl_PL
dc.identifier.issn0239-9415
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/7906
dc.description.abstractW artykule omówiono problematykę budowy wiarygodności serwisów WWW obsługujących transakcje detaliczne. Zaprezentowano przykłady modeli opisujących relacje oraz czynniki wpływające na zaufanie klienta do oferenta działającego w Internecie. Przedstawiono również założenia proponowanego modelu budowy wiarygodności serwisu WWW.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Politechniki Poznańskiejpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectInternetpl_PL
dc.subjectWWWpl_PL
dc.subjecte-commercepl_PL
dc.subjectwiarygodnośćpl_PL
dc.subjectzaufaniepl_PL
dc.titleModele budowy wiarygodności oferenta w internetowych transakcjach detalicznychpl_PL
dc.title.alternativeThe Models Of Building Credibility Of Websites Driving Retail Transactionspl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationWydział Zarządzania i Ekonomii, Politechnika Gdańskapl_PL
dc.description.epersonIgor Garnik
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska