Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKozłowska, Anna
dc.date.accessioned2015-11-15T21:07:27Z
dc.date.available2015-11-15T21:07:27Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationA. Kozłowska, Reklama w procesie budowania zaufania do marki, w: Budowanie kapitału relacyjnego rganizacji, red. A. Wiśniewska, Wyższa Szkoła Promocji, Warszawa 2015, s. 10-25.pl_PL
dc.identifier.issn1734-4468
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/7970
dc.description.abstractArtykuł prezentuje podstawowe zagadnienia dotyczące roli przekazu reklamowego w procesie budowania zaufania wobec marki. Zaufanie wobec marki jest ujmowane w kategorii ryzyka zakupowego - im mniejsze ryzyko tym większym zaufaniem konsument obdarowuje markę. Zaprezentowano przegląd literatury z zakresu zaufania, zarządzania marką oraz oddziaływania reklamy na konsumenta. Reklama powinna być wykorzystywana celem budowania zaufania wobec marki w sytuacji, gdy: • produkt wywołuje wysoki poziom zaangażowania, • mamy do czynienia z nowymi czy stosunkowo nieznanymi produktami, • występuje zróżnicowana oferta produktowa, • reklama może w sposób precyzyjny prezentować informacje o produkcie, • konsument odczuwa ryzyko zakupowepl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWSPMiSBpl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectreklamapl_PL
dc.subjectkonsumentpl_PL
dc.subjectmarkapl_PL
dc.subjectzaufaniepl_PL
dc.titleReklama w procesie budowania zaufania do markipl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowapl_PL
dc.description.epersonAnna Kozłowska


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.