Show simple item record

dc.contributor.authorKozłowska, Anna
dc.contributor.authorWiśniewska, Agnieszka
dc.date.accessioned2015-11-15T21:16:25Z
dc.date.available2015-11-15T21:16:25Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationA. Kozłowska, A.M. Wiśniewska, Model A.L. Dicka i K. Basu: nowe ramy koncepcyjne dla badania oddziaływania reklamy na lojalność konsumencką, w: Kształtowanie lojalności konsumenckiej, red. A. Wiśniewska, WSP, Warszawa 2013.pl_PL
dc.identifier.issn1734-4468
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/7971
dc.description.abstractLojalność konsumencka jest zjawiskiem złożonym, którego aspekty mogą być jawnie obserwowalne (ujęcie behawioralne ) lub ukryte, odnoszące się do postawy względem marki (ujęcie ewaluacyjne). Postawa lojalnościowa i zachowania popierające markę tworzą według A. Dicka i K. Basu swoistą relację, która wydaje się najpełniej opisywać zjawisko lojalności. Model proponowany przez wspomnianych autorów wyodrębnia grupy czynników oddziałujących na lojalność i stanowić może interesujący punkt odniesienia dla analizy potencjału narzędzi komunikacji marketingowej w budowaniu i utrzymywaniu lojalności konsumenckiej. Celem niniejszego artykułu jest opracowanie nowej ramy koncepcyjnej dla badania oddziaływania przekazu reklamowego na lojalność konsumencką, w oparciu o model A. Dicka i K. Basu. Poprzez pogłębione studia literaturowe autorki podjęły próbę konfrontacji czynników determinujących lojalność konsumencką z możliwościami oddziaływania technik i mechanizmów reklamowych.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWSPpl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectreklamapl_PL
dc.subjectlojalnośćpl_PL
dc.subjectkonsumentpl_PL
dc.subjectmarkapl_PL
dc.titleModel A.L. Dicka i K. Basu: nowe ramy koncepcyjne dla badania oddziaływania reklamy na lojalność konsumenckąpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowapl_PL
dc.contributor.organizationWSPpl_PL
dc.description.epersonAnna Kozłowska


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.