Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorZdziarski, Krzysztof
dc.date.accessioned2015-11-17T18:47:12Z
dc.date.available2015-11-17T18:47:12Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.isbn978-83-61082-84-2
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/7978
dc.description.abstractGłos ludzki jest podstawowym narzędziem komunikacji, a w przypadku misji jaką spełnia nauczyciel, wydaje się być jego niezbędnym narzędziem Stan naszego głosu to wypadkowa naszego umysłu, ciała i ducha. Także życie codzienne pozostaje nie bez wpływu na funkcjonowanie całego ustroju człowieka, a w konsekwencji i na jego głos. Przyjmując taką logikę myślenia o człowieku zrozumiemy, że nie ma uniwersalnej metody pracy nad głosem, jest zawsze indywidualny głos i niepowtarzalny człowiekpl_PL
dc.description.sponsorshipPublikacja jest finansowana z projektu Szansa na przyszłość. Studia Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna współfinansowanego z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Poddziałanie 3.3.2pl_PL
dc.publisherSzczecińska Szkoła Wyższa Collegium Balticumpl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectimpostacjapl_PL
dc.subjectfonetykapl_PL
dc.subjectdykcjapl_PL
dc.subjectedukacja głosowapl_PL
dc.subjecthigiena głosupl_PL
dc.subjectEmisja głosupl_PL
dc.titleEmisja i higiena głosupl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookpl_PL
dc.contributor.organizationSzczecińska Szkoła Wyższa Collegium Balticumpl_PL
dc.description.epersonJarosław Chaciński


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.