Show simple item record

dc.contributor.authorChechelski, Piotr
dc.date.accessioned2015-11-19T11:23:12Z
dc.date.available2015-11-19T11:23:12Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationChechelski P.: Wpływ korporacji handlowych na polski rynek spożywczy. "Zagadnienia Ekonomiki Rolnej" 2015, nr 2, s. 3-15.pl_PL
dc.identifier.issn0044-1600
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/7989
dc.description.abstractHandel detaliczny jest obecnie najważniejszym ogniwem łańcucha żywnościowego w Polsce. Handlowe korporacje transnarodowe wchodzące na polski rynek dysponowały dużą przewagą konkurencyjną: kapitał, nowe technologie, system informacyjny, marketing, kadra. Swoim działaniem korporacje wpływają na innych uczestników rynku: przedsiębiorstwa przemysłu spożywczego, producentów rolnych, przedsiębiorstwa handlowe, konsumentów. Dynamiczny rozwój korporacji handlowych, oprócz koprzyści stwarza także zagrożenie dla innych podmiotów działających na rynku.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherInstytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej - Państwowy Instytut Badawczypl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectkorporacja międzynarodowapl_PL
dc.subjectsupermarketpl_PL
dc.subjectkanał dystrybucjipl_PL
dc.subjecthandel detalicznypl_PL
dc.subjecthandelpl_PL
dc.subjectrynekpl_PL
dc.titleWpływ korporacji handlowych na polski rynek spożywczypl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationInstytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej - Państwowy Instytut Badawczypl_PL
dc.description.epersonKamila Sobiecka


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.