Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorChechelski, Piotr
dc.date.accessioned2015-11-19T11:23:12Z
dc.date.available2015-11-19T11:23:12Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationChechelski P.: Wpływ korporacji handlowych na polski rynek spożywczy. "Zagadnienia Ekonomiki Rolnej" 2015, nr 2, s. 3-15.pl_PL
dc.identifier.issn0044-1600
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/7989
dc.description.abstractHandel detaliczny jest obecnie najważniejszym ogniwem łańcucha żywnościowego w Polsce. Handlowe korporacje transnarodowe wchodzące na polski rynek dysponowały dużą przewagą konkurencyjną: kapitał, nowe technologie, system informacyjny, marketing, kadra. Swoim działaniem korporacje wpływają na innych uczestników rynku: przedsiębiorstwa przemysłu spożywczego, producentów rolnych, przedsiębiorstwa handlowe, konsumentów. Dynamiczny rozwój korporacji handlowych, oprócz koprzyści stwarza także zagrożenie dla innych podmiotów działających na rynku.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherInstytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej - Państwowy Instytut Badawczypl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectkorporacja międzynarodowapl_PL
dc.subjectsupermarketpl_PL
dc.subjectkanał dystrybucjipl_PL
dc.subjecthandel detalicznypl_PL
dc.subjecthandelpl_PL
dc.subjectrynekpl_PL
dc.titleWpływ korporacji handlowych na polski rynek spożywczypl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationInstytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej - Państwowy Instytut Badawczypl_PL
dc.description.epersonKamila Sobiecka


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.