Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorPaprocki, Rafał
dc.date.accessioned2015-11-24T08:23:01Z
dc.date.available2015-11-24T08:23:01Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.issn2082-9213
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/8030
dc.description.abstractOd pierwszego wydania książki The Strategy of Desire minęło już ponad 50 lat. Co jednak, oprócz wiele obiecującego tytułu, skłonić może obecnie do zadania sobie trudu przeczytania nietłumaczonej na język polski pozycji Ernesta Dichtera, autora tej i 16 innych książek? Powodów jest wiele, zanim jednak dokonam ich omówienia, należały przybliżyć sylwetkę samego autora, stosunkowo słabo identyfikowanego w Polsce, bowiem wzmianki o Dichterze i jego podejściu badawczym napotkać można sporadycznie w literaturze zajmującej się marketingiem i problematyką zachowań konsumentów. Bywa on też wspominany w polemice na temat etycznych aspektów perswazji w biznesie i życiu społeczno-politycznym.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherTowarzystwo Doktorantów UJpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 3.0
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/pl/legalcode
dc.subjectErnest Dichterpl_PL
dc.subjectmotywacjapl_PL
dc.subjectThe Strategy of Desirepl_PL
dc.subjectGestaltpl_PL
dc.subjectżyciepl_PL
dc.titleBadania motywacyjne Ernesta Dichtera – geneza, istota, aktualnośćpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Jagiellońskipl_PL
dc.description.epersonTowarzystwo Doktorantów UJ


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 3.0
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 3.0