Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorDora, Marta
dc.date.accessioned2015-11-24T09:14:01Z
dc.date.available2015-11-24T09:14:01Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn2082-9213
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/8043
dc.description.abstractParafrazując tytuł jednej z książek kanonu myśli feministycznej, można powiedzieć, że jesteśmy ubrani w płeć. Płeć jest modna, a kobiecość modna jest jeszcze bardziej. Z samych okładek magazynów dla pań i wszechobecnych reklam mogę dowiedzieć się, jak wspaniale jest być kobietą, jak należy kobiecość praktykować oraz celebrować. Oczywiście, że bycie kobietą jest tu tożsame z byciem konsumentką, a boom na kobiecość to nic innego jak produkt marketingu mający pokazać mi, że aby być sobą w pełni, potrzebuję jeszcze kilku niezbędnych rzeczy, których na pewno nie mam i przez to moja kobiecość jest tłumiona. Odpowiedni cień do powiek przyda mi zalotnego spojrzenia, ładnie ubrane i szczęśliwe dziecko będzie przepustką do elitarnego grona afirmujących matek, a produkt sanitarny odpowiedniej firmy pozwoli menstruować z uśmiechem.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherTowarzystwo Doktorantów UJpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 3.0
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/pl/
dc.subjectobyczajowośćpl_PL
dc.subjectkulturapl_PL
dc.subjectkobietapl_PL
dc.subjectspołeczeństwopl_PL
dc.subjectnaukapl_PL
dc.titleUłomność (z) natury. Kobieta w dyskursie naukowym XIX wiekupl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Jagiellońskipl_PL
dc.description.epersonZeszyty Naukowe TDUJ


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 3.0
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 3.0