Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKalandyk, Mariusz
dc.date.accessioned2015-11-24T09:38:16Z
dc.date.available2015-11-24T09:38:16Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn2082-9213
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/8053
dc.description.abstractZdefiniowanie etniczności w kategoriach szczególnego rodzaju społecznego działania, ruchu społecznego, wymaga właściwego spojrzenia. Tym, co wyróżnia, a tym samym stanowi o specyfice teorii ruchów etnicznych, jest położenie wyraźniejszego akcentu na zewnętrzne działania grup etnicznych, jak również nacisk na ich racjonalny, instrumentalny i celowy charakter: „Nacisk jest tu położony na działanie jako istotę i podstawę identyfikacji etnicznej. Grupy etniczne są traktowane (…) jako grupy celowe, instrumentalne”.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherTowarzystwo Doktorantów UJpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 3.0
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/pl/legalcode
dc.subjectreligiapl_PL
dc.subjectTybetpl_PL
dc.subjectkonfliktpl_PL
dc.subjectpielgrzymowaniepl_PL
dc.subjectkonflikty etnicznepl_PL
dc.titleTybetańskie praktyki religijne jako czynnik mobilizacji ruchów społecznych o charakterze etnicznym w kontekście teorii działań zbiorowychpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Jagiellońskipl_PL
dc.description.epersonZeszyty Naukowe TDUJ


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 3.0
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 3.0