Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorFlasinski, Krzysztof
dc.date.accessioned2015-11-24T21:37:54Z
dc.date.available2015-11-24T21:37:54Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationFlasinski, K. (2014). Wykorzystanie stron w serwisie Facebook przez polskie dzienniki regionalne. W: R. Rozbicka, A. Staniszewski (red.), Prasa w dobie nowych mediów (s. 121-135). Olsztyn: Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego.pl_PL
dc.identifier.issn978-83-7299-936-8
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/8099
dc.description.abstractPrzeprowadzone badania ukazują liczbowe cechy komunikacji prowadzonej przez redakcje polskich płatnych gazet regionalnych za pośrednictwem serwisu Facebook. Jako okres analizy przyjęto pierwszy kwartał 2014 r. Badania przeprowadzono w dwóch etapach: ogólnym i szczegółowym. W części ogólnej analizie poddano 28 stron i uwzględniono liczby: fanów, wpisów, komentarzy, aktywności „lubię to”. W części szczegółowej zbadano 187 najbardziej angażujących wpisów pod kątem: zasięgu geograficznego, typu wypowiedzi dziennikarskiej, tematyki, nacechowania emocjonalnego, rodzaju bohatera. W zakresie teoretycznym stworzono obraz obecności gazet regionalnych w serwisie Facebook, zarówno statystycznie dla całej grupy tytułów prasowych, jak i szczegółowo dla każdej marki osobno. Pod kątem praktycznym wskazano na najbardziej angażujące cechy publikacji w mediach społecznościowych.pl_PL
dc.description.abstractThis study examined communication of editorial Polish paid regional newspapers via Facebook. The period of analysis was the first quarter of 2014. Research was conducted in two parts: general and specific. In the general section 28 pages was studied (indicators: fans, posts, comments, “like”). In specific section 187 posts was studied (indicators: geographical scope, type of journalistic expression, subject, kind of emotion, kind of type of character in article). The theoretical result of the research is detailed image of the contemporary communication of regional newspapers on Facebook, both statistically for the whole group newspapers, as well separately for each brand. Practically results of research give an answer, which features of articles on newspapers Facebook pages are the most engaging.en
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztyniepl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectsocial mediapl_PL
dc.subjectkonwergencjapl_PL
dc.subjectFacebookpl_PL
dc.subjectsocial network sitespl_PL
dc.subjectdziennikarstwopl_PL
dc.subjectnowe mediapl_PL
dc.subjectprasapl_PL
dc.titleWykorzystanie stron w serwisie Facebook przez polskie dzienniki regionalnepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUniversity of Szczecinpl_PL
dc.description.epersonKrzysztof Flasiński


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.