Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKomańda, Marcin
dc.date.accessioned2015-11-26T23:00:29Z
dc.date.available2015-11-26T23:00:29Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/8108
dc.description.abstractRozdział ten prezentuje wyniki badania ankietowego przeprowadzonego wśród absolwentów kierunku Zarządzanie na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Podstawowe problemy badawcze w nim poruszane dotyczą opinii respondentów na temat przełożenia efektów różnych form edukacji realizowanej w trakcie studiów na rozwój zawodowy i spostrzegania pracy zawodowej jako możliwości realizacji kształcenia formalnego i nieformalnego. Przeprowadzona analiza danych pozwala dostrzec pozytywną korelację pomiędzy wieloma zmiennymi oraz podkreślić szczególną rolę kształcenia nieformalnego.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicachpl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectedukacja formalnapl_PL
dc.subjectedukacja pozaformalnapl_PL
dc.subjectedukacja nieformalnapl_PL
dc.subjectszkolnictwo wyższepl_PL
dc.titleFormy kształcenia a studia i praca zawodowa w opinii absolwentów kierunku zarządzanie na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicachpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
dc.contributor.organizationWydział Zarządzania, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicachpl_PL
dc.description.epersonMarcin Komańda


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.