dc.contributor.author | Konkol, Gabriela Karin | |
dc.date.accessioned | 2015-12-01T08:49:32Z | |
dc.date.available | 2015-12-01T08:49:32Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.isbn | 978-83-935131-7-8 | |
dc.identifier.uri | https://depot.ceon.pl/handle/123456789/8120 | |
dc.description.abstract | Artykuł zawiera opis najważniejszych nurtów pedagogiki muzyki, jakie rozwijały się na przestrzeni kilku dziesięcioleci w Niemczech i Austrii. Ważną role w kształtowaniu się podstaw naukowych tej dyscypliny odegrał Leo Kestenberg. Szczególną uwagę poświęcono genezie pojęcia Musikpädagogik, jako odpowiednika polskiej pedagogiki muzyki. Zwrócono także uwagę na znaczenie towarzystw naukowych i ośrodków akademickich, reprezentowanych przez wyższe szkoły muzyczne w rozwoju pedagogiki muzyki jako dyscypliny naukowej.
Usuń zaznaczone | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Wydawnictwo Athenae Gedanenses | pl_PL |
dc.rights | Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode | |
dc.subject | teoria edukacji muzycznej | pl_PL |
dc.subject | pedagogika porównawcza | pl_PL |
dc.subject | pedagogika muzyki | pl_PL |
dc.subject | pedagogika niemiecka | pl_PL |
dc.subject | nurty edukacji muzycznej | pl_PL |
dc.title | Musikpädagogik w Niemczech i w Austrii – zarys problematyki | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
dc.contributor.organization | Akademia Muzyczna im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku | pl_PL |
dc.description.eperson | Jarosław Chaciński | |
dc.rights.DELETETHISFIELD | info:eu-repo/semantics/openAccess | |