Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKonkol, Gabriela Karin
dc.date.accessioned2015-12-01T08:49:32Z
dc.date.available2015-12-01T08:49:32Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.isbn978-83-935131-7-8
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/8120
dc.description.abstractArtykuł zawiera opis najważniejszych nurtów pedagogiki muzyki, jakie rozwijały się na przestrzeni kilku dziesięcioleci w Niemczech i Austrii. Ważną role w kształtowaniu się podstaw naukowych tej dyscypliny odegrał Leo Kestenberg. Szczególną uwagę poświęcono genezie pojęcia Musikpädagogik, jako odpowiednika polskiej pedagogiki muzyki. Zwrócono także uwagę na znaczenie towarzystw naukowych i ośrodków akademickich, reprezentowanych przez wyższe szkoły muzyczne w rozwoju pedagogiki muzyki jako dyscypliny naukowej. Usuń zaznaczonepl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Athenae Gedanensespl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectteoria edukacji muzycznejpl_PL
dc.subjectpedagogika porównawczapl_PL
dc.subjectpedagogika muzykipl_PL
dc.subjectpedagogika niemieckapl_PL
dc.subjectnurty edukacji muzycznejpl_PL
dc.titleMusikpädagogik w Niemczech i w Austrii – zarys problematykipl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationAkademia Muzyczna im. Stanisława Moniuszki w Gdańskupl_PL
dc.description.epersonJarosław Chaciński
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska