Show simple item record

dc.contributor.authorMaguś, Wojciech
dc.date.accessioned2015-12-04T13:01:22Z
dc.date.available2015-12-04T13:01:22Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationW. Maguś, 2013, Wizerunki autoprezentacyjne kandydatów na urząd Prezydenta RP w 2010 roku [w:] M. Adamik-Szysiak, W. Maguś (red.), Współczesne zagadnienia marketingu politycznego i public relations, Lublin, s. 191-222;pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7784-287-4
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/8147
dc.description.abstractCelem tekstu jest ukazanie typów i zaprezentowanie cech wizerunków kandydatów na urząd Prezydenta RP w kampanii 2010 roku. Kampanii, która była wyjątkowa z wielu powodów. Przedstawienie autoprezentacyjnych sposobów kreowania wizerunku (na przykładzie spotów kandydatów zamieszczonych na ich stronach internetowych) pozwoli ukazać główne strategie wyborcze i ocenić ich skuteczność.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWspółczesne zagadnienia marketingu politycznego i public relations, Wydawnictwo UMCS, Lublin, s. 191-222.pl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectkomunikacja politycznapl_PL
dc.subjectśrodki masowego przekazu a politykapl_PL
dc.subjectwybory prezydenckie 2010 r.pl_PL
dc.subjectPolskapl
dc.titleWizerunki autoprezentacyjne kandydatów na urząd Prezydenta RP w 2010 rokupl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUMCS w Lubliniepl_PL
dc.description.epersonWojciech Maguś
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska