Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorBudzanowska-Drzewiecka, Małgorzata
dc.contributor.authorLipińska, Aneta
dc.date.accessioned2015-12-07T08:15:38Z
dc.date.available2015-12-07T08:15:38Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationBudzanowska-Drzewiecka, M.; Lipińska, A. (2012) Wykorzystanie Internetu w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw w opinii menedżerów. Komunikacja Społeczna, (4), 12-25.pl_PL
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/8152
dc.description.abstractArtykuł jest prezentacją wyników badań eksploracyjnych, których celem było znalezienie odpowiedzi na pytanie o ocenę wpływu Internetu na działania realizowane przez przedsiębiorstwa w zakresie komunikacji marketingowej w opinii menedżerów średniego i wyższego szczebla. Skoncentrowano się na działaniach podejmowanych w ramach komunikacji marketingowej z odbiorcami wewnętrznymi (pracownicy) i zewnętrznymi (klienci, partnerzy biznesowi, konkurenci). Wyniki badań pozwoliły na sformułowanie podstawowych wniosków dotyczących zakresu wykorzystania Internetu w wybranych obszarach komunikacji marketingowej.pl_PL
dc.publisherKomunikacja Społecznapl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjecte-PRpl_PL
dc.subjectreklama onlinepl_PL
dc.subjectInternetpl_PL
dc.subjectkomunikacja marketingowapl_PL
dc.titleWykorzystanie Internetu w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw w opinii menedżerówpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Jagiellońskipl_PL
dc.description.epersonMałgorzata Budzanowska-Drzewiecka
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska