Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorPisarek, Mateusz
dc.date.accessioned2015-12-14T12:01:03Z
dc.date.available2015-12-14T12:01:03Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationzapis kropkowypl_PL
dc.identifier.isbn978-83-63875-44-2
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/8262
dc.description.abstractZ faktu licznych trudności nie można sprostać wszystkim wyzwaniom, jakie stawia przed dzisiejszym człowiekiem technologia cyfrowa. Edukacja cyfrowa stanowi realizację postulatu zawartego w katolickiej doktrynie medialnej, a jednocześnie postulatu nowoczesnego nauczania, odpowiadającego realiom i wymogom początku XXI wieku. Kościół stał się prekursorem nowej aktywności pedagogicznej, a mianowicie edukacji cyfrowej . Edukacja cyfrowa swoim zasięgiem winna obejmować: przygotowanie katechetów i katechizowanych do selektywnego, aktywnego i kreatywnego ich wykorzystania. Ponadto należy podjąć wszelakie inicjatywy w opracowaniu nowych programów katechetycznych, upowszechnianych przez technologie cyfrowe. Na dokładną ocenę roli edukacji cyfrowej w dydaktyce nauczania religii trzeba będzie jeszcze cierpliwie poczekać, gdyż edukacja cyfrowa przeszła dopiero fazę otwarcia.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo NATANpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.titleRola edukacji cyfrowej w dydaktyce nauczania religiipl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationKatolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła IIpl_PL
dc.description.epersonMateusz Pisarek
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska