dc.contributor.author | Pisarek, Mateusz | |
dc.date.accessioned | 2015-12-14T12:01:03Z | |
dc.date.available | 2015-12-14T12:01:03Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | zapis kropkowy | pl_PL |
dc.identifier.isbn | 978-83-63875-44-2 | |
dc.identifier.uri | https://depot.ceon.pl/handle/123456789/8262 | |
dc.description.abstract | Z faktu licznych trudności nie można sprostać wszystkim wyzwaniom, jakie stawia przed dzisiejszym człowiekiem technologia cyfrowa. Edukacja cyfrowa stanowi realizację postulatu zawartego w katolickiej doktrynie medialnej, a jednocześnie postulatu nowoczesnego nauczania, odpowiadającego realiom i wymogom początku XXI wieku. Kościół stał się prekursorem nowej aktywności pedagogicznej, a mianowicie edukacji cyfrowej . Edukacja cyfrowa swoim zasięgiem winna obejmować: przygotowanie katechetów i katechizowanych do selektywnego, aktywnego i kreatywnego ich wykorzystania. Ponadto należy podjąć wszelakie inicjatywy w opracowaniu nowych programów katechetycznych, upowszechnianych przez technologie cyfrowe. Na dokładną ocenę roli edukacji cyfrowej w dydaktyce nauczania religii trzeba będzie jeszcze cierpliwie poczekać, gdyż edukacja cyfrowa przeszła dopiero fazę otwarcia. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Wydawnictwo NATAN | pl_PL |
dc.rights | Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode | |
dc.title | Rola edukacji cyfrowej w dydaktyce nauczania religii | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
dc.contributor.organization | Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II | pl_PL |
dc.description.eperson | Mateusz Pisarek | |
dc.rights.DELETETHISFIELD | info:eu-repo/semantics/openAccess | |