Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorTomczyk, Przemysław
dc.contributor.authorDobiegała-Korona, Barbara
dc.date.accessioned2015-12-16T12:20:08Z
dc.date.available2015-12-16T12:20:08Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationDobiegała-Korona B., Tomczyk P., Praktyczne wykorzystanie koncepcji zarządzania wartością klienta. Studium przypadku IBM, Handel Wewnętrzny, listopad-grudzień 2011, s. 5-16pl_PL
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/8269
dc.description.abstractKoncepcja zarządzania wartością klienta jest coraz częściej wykorzystywana w praktyce gospodarczej. Wyniki prowadzonych badań potwierdziły ścisłe powiązanie wartości klienta z wartością przedsiębiorstwa. Działania marketingowe prowadzone na podstawie segmentacji klientów prowadzą do pozytywnych rezultatów.pl_PL
dc.description.abstractIn this work the analysis of practical usage of customer's value management conception has been presented. Its efficacy has been shown by the strategy of allocation of resources used for communications actions and the influence of the conception on enterprises value.en
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherInstytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunkturpl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectzarządzanie wartością klientapl_PL
dc.subjectwartość klientapl_PL
dc.subjectcustomer relationship managementen
dc.subjectmarketing relacjipl_PL
dc.titlePraktyczne wykorzystanie koncepcji zarządzania wartością klienta. Studium przypadku IBMpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationKozminski Universitypl_PL
dc.contributor.organizationWarsaw School of Economicspl_PL
dc.description.epersonPrzemysław Tomczyk


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.