Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorTomczyk, Przemysław
dc.date.accessioned2015-12-16T12:22:24Z
dc.date.available2015-12-16T12:22:24Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.isbn978-83-7378-797-1
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/8270
dc.description.abstractW niniejszym artykule zbudowano teoretyczny model zależności między zarządzaniem wartością klienta a wynikami przedsiębiorstwa. Sformułowano także rekomendacje dotyczące prowadzenia badań empirycznych, których celem będzie weryfikacja modelu, oraz przedstawiono przewidywane wyniki tych badań.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherOficyna Wydawnicza Szkoły Głównej Handlowej w Warszawiepl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectzarządzanie wartością klientapl_PL
dc.subjectwartość klientapl_PL
dc.subjectcustomer relationship managementpl_PL
dc.subjectwyniki przedsiębiorstwapl_PL
dc.titleZarządzanie wartością klienta. Od koncepcji do wyników przedsiębiorstwapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
dc.contributor.organizationKozminski Universitypl_PL
dc.description.epersonPrzemysław Tomczyk


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.