Show simple item record

dc.contributor.authorTomczyk, Przemysław
dc.date.accessioned2015-12-16T13:52:26Z
dc.date.available2015-12-16T13:52:26Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationTomczyk P., Modele wyceny klienta a podejścia do wyceny przedsiębiorstwa, „Handel Wewnętrzny”, wrzesień – październik 2012, s. 182 – 190pl_PL
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/8271
dc.description.abstractIn this study models of customers's evaluation have been presented in the context of their usefulness in the process of enterprise valuation. The analysis of their comphance with particular approaches to enterprise valuation has been carried out and the approaches that are useful from the practical and theoretical point of view have been indicated.en
dc.description.abstractW opracowaniu przedstawiono modele wyceny klienta w kontekście ich przydatności w procesie wyceny przedsiębiorstwa. Dokonano analizy ich zgodności z poszczególnymi podejściami do wyceny przedsiębiorstwa i wskazano na te, które są przydatne z punktu widzenia teorii i praktyki.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherInstytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunkturpl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectzarządzanie wartością klientapl_PL
dc.subjectwartość klientapl_PL
dc.subjectcustomer relationship managementpl_PL
dc.subjectmarketing relacjipl_PL
dc.titleModele wyceny klienta a podejścia do wyceny przedsiębiorstwapl_PL
dc.title.alternativeCustomer's Evaluation Models and Enterprise Valuation Approachespl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationKozminski Universitypl_PL
dc.description.epersonPrzemysław Tomczyk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.