Show simple item record

dc.contributor.authorTomczyk, Przemysław
dc.date.accessioned2015-12-16T13:54:08Z
dc.date.available2015-12-16T13:54:08Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationTomczyk, P., Klient jako źródło wartości przedsiębiorstwa, w: Przedsiębiorstwo a otoczenie, red. Pakulska T., Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 2012, s. 59-78pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7378-726-1
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/8272
dc.description.abstractW opracowaniu przedstawiono modele wyceny klienta w kontekście ich przydatności w procesie wyceny przedsiębiorstwa. Dokonano analizy ich zgodności z poszczególnymi podejściami do wyceny przedsiębiorstwa i wskazano na te, które są przydatne z punktu widzenia teorii i praktyki.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherOficyna Wydawnicza Szkoły Głównej Handlowej w Warszawiepl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectzarządzanie wartością klientapl_PL
dc.subjectwartość klientapl_PL
dc.subjectcustomer relationship managementpl_PL
dc.subjectmarketing relacjipl_PL
dc.titleKlient jako źródło wartości przedsiębiorstwapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
dc.contributor.organizationKozminski Universitypl_PL
dc.description.epersonPrzemysław Tomczyk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.