Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorTomczyk, Przemysław
dc.date.accessioned2015-12-16T13:54:08Z
dc.date.available2015-12-16T13:54:08Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationTomczyk, P., Klient jako źródło wartości przedsiębiorstwa, w: Przedsiębiorstwo a otoczenie, red. Pakulska T., Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 2012, s. 59-78pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7378-726-1
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/8272
dc.description.abstractW opracowaniu przedstawiono modele wyceny klienta w kontekście ich przydatności w procesie wyceny przedsiębiorstwa. Dokonano analizy ich zgodności z poszczególnymi podejściami do wyceny przedsiębiorstwa i wskazano na te, które są przydatne z punktu widzenia teorii i praktyki.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherOficyna Wydawnicza Szkoły Głównej Handlowej w Warszawiepl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectzarządzanie wartością klientapl_PL
dc.subjectwartość klientapl_PL
dc.subjectcustomer relationship managementpl_PL
dc.subjectmarketing relacjipl_PL
dc.titleKlient jako źródło wartości przedsiębiorstwapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
dc.contributor.organizationKozminski Universitypl_PL
dc.description.epersonPrzemysław Tomczyk


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.