Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMajchrzak-Lepczyk, Justyna
dc.date.accessioned2015-12-21T10:49:48Z
dc.date.available2015-12-21T10:49:48Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.issn2083-8611
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/8295
dc.descriptionStudia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach Nr 217 · 2015, s. 68-80pl_PL
dc.description.abstractCelem artykułu jest próba zidentyfikowania aspektów logistyczno- -marketingowych w sieci tworzenia wartości dla klienta. Wartość, choć różnie interpretowana w literaturze, stanowi współcześnie ważny przedmiot analiz. Co niezwykle istotne, wyraźnie akcentuje się jej znaczenie dla osiągania celów biznesowych przedsiębiorstwa. Lepsza wartość dla klienta jest generatorem sukcesu przedsiębiorstwa, gdzie istotny obszar konkurowania pełni system logistyczno-marketingowy. Artykuł porusza problematykę dotyczącą sieci wartości, które są tworzone przy współudziale wielu podmiotów. Rozważania akcentują również konieczność nieustannej współpracy między podmiotami będącymi uczestnikami sieci.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicachpl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectsiećpl_PL
dc.subjectwartośćpl_PL
dc.subjectmarketingpl_PL
dc.subjectlogistykapl_PL
dc.titleLogistyczno-marketingowe aspekty w sieci tworzenia wartościpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Ekonomiczny w Poznaniupl_PL
dc.description.epersonJustyna Majchrzak-Lepczyk


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.