Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorZmyślony, Piotr
dc.date.accessioned2015-12-27T22:15:29Z
dc.date.available2015-12-27T22:15:29Z
dc.date.issued2001
dc.identifier.citationZmyślony P. (2001). Wpływ sztuki filmowej na rozwój nowych produktów turystycznych w Polsce, Problemy Turystyki XXIV (3-4), 21-30.pl_PL
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/8320
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherInstytut Turystykipl_PL
dc.relation.ispartofseriesProblemy Turystyki;XXIV (3-4)
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectturystyka kulturowapl_PL
dc.subjectprodukt turystycznypl_PL
dc.subjectsztuka filmowapl_PL
dc.subjectturystyka filmowapl_PL
dc.subjectfilmpl_PL
dc.titleWpływ sztuki filmowej na rozwój nowych produktów turystycznych w Polscepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Ekonomiczny w Poznaniupl_PL
dc.description.epersonPiotr Zmyślony


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.