Show simple item record

dc.contributor.authorZmyślony, Piotr
dc.date.accessioned2015-12-27T22:21:59Z
dc.date.available2015-12-27T22:21:59Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.citationZmyślony P. (2005). Partnerstwo podmiotów warunkiem integracji narzędzi marketingowych w regionie turystycznym, w: Marketing terytorialny: możliwości aplikacji, kierunki rozwoju, H. Szulce, M. Florek (red.), Wydawnictwo AE w Poznaniu, Poznań, 231-237.pl_PL
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/8321
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Pozaniupl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectmarketing terytorialnypl_PL
dc.subjectmarketing w turystycepl_PL
dc.subjectturystykapl_PL
dc.subjectpartnerstwopl_PL
dc.titlePartnerstwo podmiotów warunkiem integracji narzędzi marketingowych w regionie turystycznympl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Ekonomiczny w Poznaniupl_PL
dc.description.epersonPiotr Zmyślony


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.