Show simple item record

dc.contributor.authorMazurczak, Jan
dc.contributor.authorZmyślony, Piotr
dc.date.accessioned2015-12-28T20:18:05Z
dc.date.available2015-12-28T20:18:05Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.citationMazurczak J., Zmyślony P. (2008). Sposoby finansowania promocji turystycznej miast, w: Turystyka jako czynnik wzrostu konkurencyjności regionów w dobie globalizacji, G. Gołembski (red.), Wydaw. AE w Poznaniu, Poznań, 195-207.pl_PL
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/8332
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Pozaniupl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectmarketing w turystycepl_PL
dc.subjectmarketing terytorialnypl_PL
dc.subjectdobra publicznepl_PL
dc.subjectturystykapl_PL
dc.titleSposoby finansowania promocji turystycznej miastpl_PL
dc.title.alternativew: Turystyka jako czynnik wzrostu konkurencyjności regionów w dobie globalizacji, G. Gołembski (red.)pl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
dc.description.epersonPiotr Zmyślony


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.