Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMazurczak, Jan
dc.contributor.authorZmyślony, Piotr
dc.date.accessioned2015-12-28T20:18:05Z
dc.date.available2015-12-28T20:18:05Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.citationMazurczak J., Zmyślony P. (2008). Sposoby finansowania promocji turystycznej miast, w: Turystyka jako czynnik wzrostu konkurencyjności regionów w dobie globalizacji, G. Gołembski (red.), Wydaw. AE w Poznaniu, Poznań, 195-207.pl_PL
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/8332
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Pozaniupl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectmarketing w turystycepl_PL
dc.subjectmarketing terytorialnypl_PL
dc.subjectdobra publicznepl_PL
dc.subjectturystykapl_PL
dc.titleSposoby finansowania promocji turystycznej miastpl_PL
dc.title.alternativew: Turystyka jako czynnik wzrostu konkurencyjności regionów w dobie globalizacji, G. Gołembski (red.)pl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
dc.description.epersonPiotr Zmyślony


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.