Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWitek, Piotr
dc.date.accessioned2013-02-16T09:21:44Z
dc.date.available2013-02-16T09:21:44Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://depot.ceon.pl/handle/123456789/838
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Mikołaja Kopernikapl
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode*
dc.subjectkonstruktywizmpl
dc.subjecthistoryczne światy możliwepl
dc.subjectkultura audiowizualnapl
dc.subjectfilmpl
dc.subjectkulturapl
dc.subjecthistoriapl
dc.titleOswajanie przeszłości w epoce ekranów. Audiowizualne gry kulturowe jako nowe formy konstruowania historycznych światów możliwychpl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl
dc.contributor.organizationUniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lubliniepl
dc.description.epersonPiotr Witek


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska