Sport w strategiach CSR przedsiębiorstw. Wybrane aspekty komunikacji z interesariuszami
Streszczenie
W artykule przedstawiono zagadnienia procesu komunikacji z interesariuszami organizacji sportowych oraz przedsiębiorców w koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu (ang. Corporate Social Responsibility). Celem opracowania jest wskazanie na wagę procesu budowania partnerskich relacji pomiędzy organizacjami sportowymi a przedsiębiorstwami w ramach realizacji strategii CSR. Autor podejmuje próbę odpowiedzi na pytanie, w jaki sposób skutecznie realizować strategię CSR przedsiębiorstw poprzez zaangażowanie się w działalności sportową. Dokonano identyfikacji istotnych barier, ograniczeń oraz najczęściej popełnianych błędów komunikacyjnych w procesie tworzenia relacji sport – biznes w obszarze CSR. Przedstawiono zastosowanie międzynarodowego standardu AA 1000 SES (AccountAbility Stakeholder Engagement Standard) zarządzania przedsiębiorstwem zaangażowanym w realizacje strategii CSR poprzez sport.
Kolekcje
- Artykuły / Articles [16126]