Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKomańda, Marcin
dc.date.accessioned2016-01-11T08:28:11Z
dc.date.available2016-01-11T08:28:11Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.issn1944-6934
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/8426
dc.description.abstractThis paper presents an attempt to show e-learning as added value to the didactic process in the opinion of Polish students majoring in economics. For the realisation of this purpose a survey has been carried out. Taking into consideration a wider context of research assumptions and their scope, limitations to interpretation of the presented partial results have been recounted.en
dc.language.isoenpl_PL
dc.publisherIJAS Publicationspl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjecte-learningen
dc.subjectsurveyen
dc.subjectvalueen
dc.subjectopinionen
dc.titleDistance Learning as a Value Offered in the Education Service From the Perspective of Polish Students Majoring in Economicsen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObjectpl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wydział Zarządzaniapl_PL
dc.description.epersonMarcin Komańda


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.