Distance Learning as a Value Offered in the Education Service From the Perspective of Polish Students Majoring in Economics
dc.contributor.author | Komańda, Marcin | |
dc.date.accessioned | 2016-01-11T08:28:11Z | |
dc.date.available | 2016-01-11T08:28:11Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.issn | 1944-6934 | |
dc.identifier.uri | https://depot.ceon.pl/handle/123456789/8426 | |
dc.description.abstract | This paper presents an attempt to show e-learning as added value to the didactic process in the opinion of Polish students majoring in economics. For the realisation of this purpose a survey has been carried out. Taking into consideration a wider context of research assumptions and their scope, limitations to interpretation of the presented partial results have been recounted. | en |
dc.language.iso | en | pl_PL |
dc.publisher | IJAS Publications | pl_PL |
dc.rights | Dozwolony użytek | |
dc.subject | e-learning | en |
dc.subject | survey | en |
dc.subject | value | en |
dc.subject | opinion | en |
dc.title | Distance Learning as a Value Offered in the Education Service From the Perspective of Polish Students Majoring in Economics | en |
dc.type | info:eu-repo/semantics/conferenceObject | pl_PL |
dc.contributor.organization | Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wydział Zarządzania | pl_PL |
dc.description.eperson | Marcin Komańda |
Pliki tej pozycji
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
-
Artykuły / Articles [16165]
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.