dc.contributor.author | Rubiś, Wojciech | |
dc.date.accessioned | 2016-01-11T09:55:00Z | |
dc.date.available | 2016-01-11T09:55:00Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.issn | 2082-9469 | |
dc.identifier.uri | https://depot.ceon.pl/handle/123456789/8449 | |
dc.description.abstract | W artykule zaprezentowano zagadnienia związków między filozofią muzyki a krytyką współczesności w ujęciu Theodora W. Adorna. W artykule zaproponowano nowe, autorskie rozumienie pojęć treści i formy w muzyce. Na tle tego autorskiego wątku przeanalizowano pojęcie „kultury masowej”, sięgając do książek On Popular Music, Dialektik der Aufklarung oraz Culture Industry Reconsidered. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Towarzystwo Doktorantów UJ | pl_PL |
dc.rights | Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 3.0 | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/legalcode | |
dc.subject | współczesność | pl_PL |
dc.subject | ontologia dzieła sztuki | pl_PL |
dc.subject | muzyka | pl_PL |
dc.subject | kultura masowa | pl_PL |
dc.title | Zagadnienia budowy dzieła muzycznego na tle krytyki przemysłu kultury w dobie późnego kapitalizmu według Theodora W. Adorna | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
dc.contributor.organization | Uniwersytet Jagielloński | pl_PL |
dc.description.eperson | Zeszyty Naukowe TDUJ | |