Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorRubiś, Wojciech
dc.date.accessioned2016-01-11T09:55:00Z
dc.date.available2016-01-11T09:55:00Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn2082-9469
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/8449
dc.description.abstractW artykule zaprezentowano zagadnienia związków między filozofią muzyki a krytyką współczesności w ujęciu Theodora W. Adorna. W artykule zaproponowano nowe, autorskie rozumienie pojęć treści i formy w muzyce. Na tle tego autorskiego wątku przeanalizowano pojęcie „kultury masowej”, sięgając do książek On Popular Music, Dialektik der Aufklarung oraz Culture Industry Reconsidered.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherTowarzystwo Doktorantów UJpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 3.0
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/legalcode
dc.subjectwspółczesnośćpl_PL
dc.subjectontologia dzieła sztukipl_PL
dc.subjectmuzykapl_PL
dc.subjectkultura masowapl_PL
dc.titleZagadnienia budowy dzieła muzycznego na tle krytyki przemysłu kultury w dobie późnego kapitalizmu według Theodora W. Adornapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Jagiellońskipl_PL
dc.description.epersonZeszyty Naukowe TDUJ


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 3.0
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 3.0