Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKarska, Kinga
dc.date.accessioned2016-01-12T10:23:39Z
dc.date.available2016-01-12T10:23:39Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn2082-3916
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/8530
dc.description.abstractPolscy kompozytorzy okresu dwudziestolecia międzywojennego często sięgali do tekstów współczesnych im poetów. Przykładem tego są przedstawione w artykule dwa cykle pieśni do wierszy poetek z kręgu Skamandra – Rymy dziecięce Karola Szymanowskiego, wykorzystujące twórczość Kazimiery Iłłakowiczówny, oraz Róże dla Safo Feliksa Nowowiejskiego, do których słów dostarczyły liryki Marii Pawlikowskiej-Jasnorzewskiej.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherTowarzystwo Doktorantów UJpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 3.0
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/legalcode
dc.subjectMaria Pawlikowska-Jasnorzewskapl_PL
dc.subjectKazimiera Iłłakowiczównapl_PL
dc.subjectFeliks Nowowiejskipl_PL
dc.subjectKarol Szymanowskipl_PL
dc.subjectpieśnipl_PL
dc.titleRecepcja twórczości poetek z kręgu Skamandra w liryce wokalnej polskich kompozytorów dwudziestolecia międzywojennegopl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationUniwersytet Jagiellońskipl_PL
dc.contributor.organizationAkademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczypl_PL
dc.description.epersonZeszyty Naukowe TDUJ


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 3.0
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 3.0