Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorFederowicz, Michał
dc.contributor.authorSitek, Michał
dc.date.accessioned2016-01-13T15:12:18Z
dc.date.available2016-01-13T15:12:18Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationInstytut Badań Edukacyjnych (2011). Raport o stanie edukacji 2010. Społeczeństwo w drodze do wiedzy. Warszawa: Instytut Badań Edukacyjnych.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-61693-06-2
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/8548
dc.descriptionRaport powstał w ramach projektu systemowego "Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznegopl_PL
dc.description.abstractGłównym celem raportu jest wzmocnienie szerokiej publicznej debaty zarówno na temat samej edukacji, jak i jej znaczenia w działaniach rozwojowych. W Raporcie o stanie edukacji 2010 zebrano informacje dotyczące zmian, jakie zaszły w edukacji, w ciągu ostatnich 15 lat, ze szczególnym naciskiem na edukację ogólną. W poszczególnych rozdziałach poruszono kwestie dot. wykształcenia społeczeństwa polskiego, uczestnictwa w edukacji formalnej, finansowania edukacji, demografii, jakości edukacji, nauczaniu matematyki, nauczycielom, spójności społecznej w kontekście edukacji oraz sprawom związanym z powiązaniem edukacji z rynkiem pracy.pl_PL
dc.description.sponsorshipEuropejski Fundusz Społeczny, Ministerstwo Edukacji Narodowejpl_PL
dc.publisherInstytut Badań Edukacyjnychpl_PL
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectrynek pracypl_PL
dc.subjectnauczaniepl_PL
dc.subjectjakość edukacjipl_PL
dc.subjectfinansowanie edukacjipl_PL
dc.subjectwykształceniepl_PL
dc.subjectzmiany w edukacjipl_PL
dc.subjectedukacjapl_PL
dc.titleRaport o stanie edukacji 2010. Społeczeństwo w drodze do wiedzypl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookpl_PL
dc.contributor.organizationInstytut Badań Edukacyjnychpl_PL
dc.description.epersonInstytut Badań Edukacyjnych


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.