Show simple item record

dc.contributor.authorZasuwa, Grzegorz
dc.date.accessioned2016-01-27T09:53:38Z
dc.date.available2016-01-27T09:53:38Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationZasuwa, G. (2014), Transparentność darowizn w marketingu społecznie zaangażowanym, w: S. Fel (red.) Społeczna odpowiedzialność gospodarki. Perspektywa interdyscyplinarna. Wydawnictwo KUL, Lublin 2014, s. 131-142.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7702-812-4
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/8598
dc.description.abstractOpracowanie dotyczy informacji na temat darowizn przekazywanych przez firmy podczas kampanii marketingu społecznie zaangażowanego. Zaprezentowane rozważania dowodzą, że brak transparentności takich informacji może wprowadzać w błąd konsumentów, co do wielkości udzielanego wsparcia, i w konsekwencji zmniejszać skłonność uczestników kampanii marketingu społecznie zaangażowanego do pomagania potrzebującym.pl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectdarowiznypl_PL
dc.subjectmarketing społecznie zaangażowanypl_PL
dc.subjectkomunikacjapl_PL
dc.titleTransparentność darowizn w marketingu społecznie zaangażowanympl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationKatolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła IIpl_PL
dc.description.epersonGrzegorz Zasuwa
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska