Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorPasikowski, Sławomir
dc.date.accessioned2016-01-29T14:13:20Z
dc.date.available2016-01-29T14:13:20Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationPasikowski, S. (2015). Możliwości w zakresie pomiaru cech niejednorodnych. Na przykładzie postaw wobec szkoły. W: Zastosowania diagnozy edukacyjnej, (red.) B. Niemierko, M.K. Szmigiel. Kraków: Grupa Tomami.pl_PL
dc.identifier.issn978-83-63873-17-2
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/8610
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherPolskie Towarzystwo Diagnostyki Edukacyjnejpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectkategorie rozmytepl_PL
dc.subjectambiwalencjapl_PL
dc.subjectpomiarpl_PL
dc.titleMożliwości w zakresie pomiaru cech niejednorodnych na przykładzie postaw wobec szkołypl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
dc.contributor.organizationAkademia Pomorska w Słupskupl_PL
dc.description.epersonSławomir Pasikowski
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska