Show simple item record

dc.contributor.authorPasikowski, Sławomir
dc.date.accessioned2016-01-29T14:13:20Z
dc.date.available2016-01-29T14:13:20Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationPasikowski, S. (2015). Możliwości w zakresie pomiaru cech niejednorodnych. Na przykładzie postaw wobec szkoły. W: Zastosowania diagnozy edukacyjnej, (red.) B. Niemierko, M.K. Szmigiel. Kraków: Grupa Tomami.pl_PL
dc.identifier.issn978-83-63873-17-2
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/8610
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherPolskie Towarzystwo Diagnostyki Edukacyjnejpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectkategorie rozmytepl_PL
dc.subjectambiwalencjapl_PL
dc.subjectpomiarpl_PL
dc.titleMożliwości w zakresie pomiaru cech niejednorodnych na przykładzie postaw wobec szkołypl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
dc.contributor.organizationAkademia Pomorska w Słupskupl_PL
dc.description.epersonSławomir Pasikowski
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska