dc.contributor.author | Pasikowski, Sławomir | |
dc.date.accessioned | 2016-01-29T14:13:20Z | |
dc.date.available | 2016-01-29T14:13:20Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Pasikowski, S. (2015). Możliwości w zakresie pomiaru cech niejednorodnych. Na przykładzie postaw wobec szkoły. W: Zastosowania diagnozy edukacyjnej, (red.) B. Niemierko, M.K. Szmigiel. Kraków: Grupa Tomami. | pl_PL |
dc.identifier.issn | 978-83-63873-17-2 | |
dc.identifier.uri | https://depot.ceon.pl/handle/123456789/8610 | |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Polskie Towarzystwo Diagnostyki Edukacyjnej | pl_PL |
dc.rights | Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska | pl_PL |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode | |
dc.subject | kategorie rozmyte | pl_PL |
dc.subject | ambiwalencja | pl_PL |
dc.subject | pomiar | pl_PL |
dc.title | Możliwości w zakresie pomiaru cech niejednorodnych na przykładzie postaw wobec szkoły | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bookPart | pl_PL |
dc.contributor.organization | Akademia Pomorska w Słupsku | pl_PL |
dc.description.eperson | Sławomir Pasikowski | |
dc.rights.DELETETHISFIELD | info:eu-repo/semantics/openAccess | |