Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorJaskulski, Józef
dc.date.accessioned2016-02-04T13:16:27Z
dc.date.available2016-02-04T13:16:27Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationJaskulski, Józef. "Dissecting the Commodified: The Frontier as Hyperreality in Robert Altman’s 'Buffalo Bill and the Indians'," Polish Journal for American Studies, nr 7, 2013, 103-115.pl_PL
dc.identifier.issn1733-9154
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/8732
dc.language.isoenpl_PL
dc.publisherPolish Association for American Studiespl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.titleDissecting the Commodified: The Frontier as Hyperreality in Robert Altman’s 'Buffalo Bill and the Indians'pl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.description.epersonMirosław Miernik
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska