Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorNowacki, Marek
dc.date.accessioned2016-02-06T22:24:07Z
dc.date.available2016-02-06T22:24:07Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/8777
dc.description.abstractWedług D. GETZA (1997), zaplanowane wydarzenia to czasowo-przestrzenne fenomeny, z których każdy jest wyjątkowy ze względu na powstające podczas nich interakcje pomiędzy miejscem, ludźmi i systemem zarządzania, włączając w to elementy designu i program. Największy urok wydarzeń polega według D. GETZA (2008) na tym, że nie są one nigdy podobne do siebie i po to, aby zakosztować ich specyficznej atmosfery trzeba w nich uczestniczyć osobiście. W przeciwnym wypadku okazję taką traci się bezpowrotnie. To oczywiste: osoby, które nie uczestniczyły w historycznym festiwalu Woodstock 1969, już nigdy nie będą miały okazji przeżyć jego wyjątkowej atmosfery.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectjakośćpl_PL
dc.subjectprodukt turystycznypl_PL
dc.subjectfestiwalpl_PL
dc.subjecteventpl_PL
dc.subjectWoodstockpl_PL
dc.titlePrzystanek Woodstock jako produkt turystyczny: jakość festiwalu a zadowolenie i lojalność uczestnikówpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.contributor.organizationWyższa Szkoła Bankowa w Poznaniupl_PL
dc.description.epersonMarek Nowacki
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska